22 Mart 2015 Pazar

Birbirine Benzeyen Uzak Doğulular

Yok hayır, "Ama çekiklerin hepsi birbirine benziyor" anlayışından bahsetmek istemiyorum. Gerçekten birbirine benzeyen ünlüler var. Onlara bir bakalım dedim. Peşinen söyleyeyim, fikir bana ait değil. Soompi'de rastladım ve bazı eklemeler ile blogda paylaşmak istedim. Yine de konunun içine dalınca bayağı araştırma yapmam gerekti ve vakit aldı. Yani yazımı izinsiz kullanmayın!
(Fikir babası: Celebrity Siblings?! Guess Again! @Soompi)


Kimilerinin benzediğini düşünmüyorum ama yine de benzeten olabilir diye ekleyeceğim. Kimilerini ise gerçekten çok benzetiyordum. Hatta karıştırdığım dahi olmuştu. Yalnız değilmişim. Bende bir anormallik olmadığına sevindim ^^ Başlayalım bakalım.



Daesung (Big Bang) & K. Will (Solo Şarkıcı)



Han Ga İn (Oyuncu) & Dong Jun (ZE:A)



Eugene/Kim Yoo Jin (Eski S.E.S. üyesi ve oyuncu) & Sandara (2NE1)



Heechul (Super Junior) & Taemin (SHINee)




Jessica (SNSD) & Hyomin (T-ara)



Jonghyun (SHINee) & Amber (f(x)) & Donghae (Super Junior)
~Dinazor Ailesi~



Jung Eui Chul (Oyuncu) & Kyuhyun (Super Junior)



Yoona (SNSD) & Krystal (f(x))




Kang Dong Won (Oyuncu) & TOP (Big Bang) & Joo Won (Oyuncu)



Kim Tae Hee (Oyuncu) & Ji Yeon (T-ara)



Lee Jun Ki (Oyuncu) & Yesung (Super Junior)



Lee Min Jung (Oyuncu) & Aleyna Yılmaz (Çocuk model)



Nichkhun (2PM) & Mason Moon (Çocuk oyuncu)



Rain & Junho (2PM)


Kim Yuna (Buz patenci) & Wheesung (Solo şarkıcı)



Lee Hyori (Solo şarkıcı) & Jo Yoon Hee (Oyuncu)



Yoo Seung Ho (Oyuncu) & So Ji Sub (Oyuncu)




Lee Hongki (FT Island) & Kangin (Super Junior) & Mir (MBLAQ)
(Bu üçlünün yanına Big Bang'den TOP'ı da ekleyenler var)


Kim Bum (Oyuncu) & Kim Soo Hyun (Oyuncu)



Wu Chun & Yamapi & Kim Hyun Joong
(Bu üçlü hem şarkıcı hem oyuncu sınıfından)



Yunho (TVXQ) & Yoon Hyuk (December)




Kangta (Eski H.O.T. üyesi solo şarkıcı) & Siwon (Super Junior)
Ben ilk gördüğümde Jay Kim'i de Siwon'a benzetmiştim.


Jay Kim (TRAX) & Siwon (Super Junior)



Han Ga İn (Oyuncu) & Son Ye Jin (Oyuncu)



Minho (SHINee) & Taehee (BB Boys)

Bundan sonrakiler sadece benim düşüncem. Başka benzetene rastlamadım :D


Im Seulong (2AM) & Cha Seung Won (Oyuncu)


Kim Sung Yueng (Futbolcu) & Kim Kang Woo (Oyuncu)


Kan (F. Cuz) & Jaehyo (Block B) & Kiseop (U-Kiss)

Oh be, bitti sonunda! Eksiklikler mutlaka var. Uzak Doğulular demiş olsam da Koreli şarkıcı ve oyuncular üzerine odaklanmış bir yazı oldu. Eee ne yapayım en çok onları görüyorum ben :) Sizin de benzettikleriniz varsa yorum yazarak benimle paylaşabilirsiniz ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder