14 Mart 2015 Cumartesi

koreli kızların güzellik sırları

:KK52: kore hayranı olarak böyle bir konu açmam kaçınılmazdı üzgünüm :KK16::KK9: bilmiyorum sizde benim kadar beğeniyor musunuz bu kore kızlarını ama ben çok beğeniyorum. güzel bayan diyince aklımda canlanan onların profilleri oluyor nasıl mı? beyaz ve kusursuz bir cilt, sevimli küçük bir burun, dolgun ve güzel dudaklar, zarif bir boyun, zayıf bir vücut, dümdüz bir karın, bakımlı eller, güzel ve doğal duran saçlar... Peki bunları nasıl yapıyorlar merak etmiyor musunuz? bazılarınız estetik diyebilir ki bu hiç yanlış olmaz çünkü korede yemek yemek kadar doğal birşey olmuş estetik.ama yinede estetik dışındaki sırlarını ben merak ettim bir kaç sitede gezdim ve sizinle paylaşmak istedim :KK76:

$kore1.jpg $kore2.jpg $kore3.jpg $kore4.jpg $kore5.jpg $kore6.jpeg $kore7.jpeg   

+ Genç kalmak için soya sütü içmek, tofu tüketmek önemli birer etken. Özellikle soya yaşlanmayı geciktirmeye yardımcı olabiliyor.
+ Yeşil çay, yaşlanmayı erteliyor. Çünkü yüksek oranda antioksidan içeriyor. Yeşil çay, cildi dolgunlaştırıyor ve vücuttaki kırışıklık ile sarkmaların önüne geçiyor.
+ Asya kadınlarının yaklaşık yüzde 10’u sigara içiyor, işlenmiş şeker tüketimi de oldukça düşük. Şeker akne ve sivilceye yol açabiliyor.
+Ciltlerinde “melanin” pigmentinin oranı oldukça yüksek olan Asya kadınların yüzlerinde ortaya çıkan leke ve benler beyaz ırka göre daha koyu oluyor ve bu yüzden Asya kadınları küçüklükten itibaren güneşten korunuyor. Böylelikle güneşin zararlı ultraviyole ışınlarının etkisini de en aza indiriyorlar.
+ Sıcak havalarda klima ve soğuk havalarda kalorifer kullanımını en aza indiren Asyalılar, iş yerlerinde daha rahat giyinmeye izin vererek olumsuz hava koşullarına kolayca adapte oluyorlar, hava koşullarını değiştirmeye çalışmıyorlar.
+ Oldukça sık ve düzenli olarak nemlendirici kullanıyorlar.


gördüğünüz gibi çok dikkat ediyorlar kendilerine.birde bu beyaz ten tutkusu var korelilerde. ama sanıldığı gibi beyaz tenli değil hepsi özel çaba harcıyorlar bunun için. neden mi? çünkü onlarda beyaz ten masumiyetin simgesiymiş... nasıl yaptıklarına gelince

Pirinç suyu:pirinçleri bir kaç gün suda bekletip su beyaz bir hal alınca o suyu yüzlerine sürüyorlarmış.

Pirinç maskesi:pirinç ununu süt veya suyla karıştırıp macun kıvamına geldikten sonra yüzlerine maske yapıyorlar.pirinç ayrıca c vitamini içermekte ve güneşin zararlı etkilerinden korumakta.Forumda pirinç maskesi için yapılan bir kaç paylaşım hatırlıyorum sanırım.

Bb kremler:bildiğiniz gibi bb kremler hem güneşin zararlı etkilerinden korumakta hemde cildi pürüzsüzleştirmekte. özellikle çok kusurlu bir cildiniz yoksa rahatlıkla kullanabilirsiniz tek başına. bu bb kremler ilk korede yankı uyandırdı ve şuan bir çok marka bu ürünü üretmekte.

Birde makyajları var tabi :nazar: genelde cildi pürüzsüzleştirip gözleri ön plana çıkarıyorlar tabi abartanlarıda var. ama ben en çok doğal makyajlarını seviyorum bir video paylaşmak istiyorum

Birde o çok doğal ve güzel duran saçları var hayran olmamak imkansız. Daha fazla video ekleyemediğimden link olarak ekleyeceğim ve topuz sevenlerin çok çok beğeneceğine eminim



https://www.youtube.com/watch?v=KGFE-Txg_G0

https://www.youtube.com/watch?v=Ojg7BM91K7Y

https://www.youtube.com/watch?v=JDWHgZ5HiXY

https://www.youtube.com/watch?v=9farzQTWOC8

https://www.youtube.com/watch?v=-hgC47CnotE


son olarakta jung krystal dan makyaj için birkaç tüyo
https://www.youtube.com/watch?v=WcUybDHoRAg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder